jimmymol.reismee.nl

Ho ho ho

Hallo allemaal,

Hoop dat jullie een goede kerst met veel eten en drinken met vrienden en familie hebben gehad!

Ik en Ollie hebben dit op het eiland Ko Pha Ngan gevierd. Vanuit Bangkok zijn we naar Ko Tao afgereisd. In Bangkok waren al snel op deze grote stad uitgekeken, teveel mensen massa, auto's en mensen die geld van je willen dus zijn we daar zsm weg gegaan. Ko Tao is een erg chill en relax eilandje. Hier komen vele duikers en je kunt er ook snorkelen. Wij kwamen er voor onze rust haha. Na een aantal dagen moesten we naar het andere eiland Ko Pha Ngan, omdat we daar onze accomodatie hadden geboekt voor de kerst en NYE. Onze 1e accomodatie was aan de oostkust in een baai. Geen druk verkeer, want de weg er naar toe is echt een ramp. Erg rustig hier dus en dat was wat we wilden met kerst! Op kerst avond zijn we naar de halfmoon party gegaan en op de weg ernaar toe hebben we mensen ontmoet waar we de rest van de periode mee zijn omgegaan. Zo hebben we kerst met ze gevierd. Omdat het Engelsen waren zijn we met 1e kerstdag naar een Englisch Pub gegaan en we hebben er roasted diner gegeten. Typisch engels eten met kerst en lekker ook nog! We hadden een pick-up gehuurd om naar het stadje met deze pub te gaan. Op de terug weg waren we allemaal erg melig (misschien nog van de drank van de vorige avond). We besloten een foute cd te halen voor de helse terug weg. Voordat we deze cd hadden hebben we een klein auto accidentje gehad....Dave een van die gasten reed tegen een stilstaande auto aan...300 eurootjes kostte dit grapje. Maar gelukkig mocht dit de pret niet drukken en met onze cd hebben we een te gekke terug rit gehad ;) 's avonds hadden we bij ons resort een kerst bbq. We waren met z'n allen al aardig dronken en hadden nog steeds zware lol over alles en niets. De bbq was amazing...kon gewoon niet kiezen en mijn maag was te klein om alles te eten! Na de bbq zijn we naar t strand verkast en hebben we meer bier gedronken en shots tequilla, deze shots werden per bestelling meer en meer. Onze bungalow is op 10m afstand van waar we zaten op het strand, toch kostte het mij bijna een half uur om naar mijn bedje te kruipen haha.

De volgende dag, boxingday(2ekerstdag) zoals de engelsen het noemen, was iedereen aardig naar de klote, maar ja t was tenslotte nog steeds kerst en ja dat moest gevierd worden ;)

De dag na kerst hebben Ollie en ik vrij weinig gedaan. We waren te gaar en waren toe aan rust.

De dag daarna zijn we naar Had Rin gegaan, want daar hadden we onze volgende accomodatie geboekt. Hier wordt de fullmoonparty gehouden dus we zitten nu midden in the madness zeg maar. Gisteren toen we bij onze bungalow kwamen zagen we dat er die avond een poolparty werd gehouden bij ons. Hebben wij weer natuurlijk haha

Toch hebben we ons netjes gedragen en wachten we nu op NYE

Ok weer een beetje up to date en zal proberen weer eens wat fotos te plaatsen!!!

Voor jullie een super en knallend oud en nieuw!!

Laterzzzzzzz

mirannekke

fijne feestdagen jongens geniet ervan xx

Jack

Mooie tijd daar Jim. Fijne jaarwisseling en met je huisje is alles prima.

Peter

Hej jongen fijne dagen en gedraag je je een beetje met NYE?!? De groeten vanuit een koud en nat nederland

Gerty

Hat rin en daar rustig aan doen haha.... dat kan gewoon niet daaro!!! Wel een super plek. Jullie zijn de feestdagen goed doorgekomen hoor ik wel. Bij ons was het een iets andere versie.... veel familie gezien en veel gegeten niet echt dronken geworden haha. Oud & nieuw ook rustig aan maar daarna gaat het gas erop. 1 jan. en 2 jan. nieuwjaarsborrel, 7 en 8 jan. ook dus dat komt wel goed ;-).
Trouwens mooie foto's van Laos... ook echt een land wat op mijn verlanglijstje staat!!!Have a great NYE!!!! x

Dennis en Sabrina

Hey Jim hoef nie te vragen of alles goed gaat want zo te lezen heb je het uitstekend naar je zin daar, kom de nog wel terug....???
Vanuit het bourgondische Breda wensen wij jou een gelukkig 2010 en hopen snel weer wat leuke foto's en een verhaal te ontvangen.
Veel liefs Dennis en Sabrina

Boris

Beste wensen kerel, gezond en gelukkig 2010.
Groeten vanuit Puttershoek...

ET&L

Happy new year.....dat al je dromen verder mogen uitkomen, ook voor Ollie natuurlijk! xxx

Claire

Hey Jim,
Wat een verhalen en prachtige foto's!
Ik wens je een top 2010 toe! En natuurlijk nog heel veel plezier daar de komende maanden. Enjoy!

xxx vanuit de Hollandse sneeuw

cathy

waren leuke foto's!!zo te zien goeie oud en nieuw gehad en ook superweer daar! hier heeeeeeel veeeeel sneeuw en koud.....brrrr veel plezier nog kul!!
xxx

Koen

NYE is ondertussen ook al voorbij, maar hoe dan ook een geweldig 2010 toegewenst, waarvan het begin opzeker te gek zal zijn! :)

manou

hey molleke, nog een spetterend 2010 toegewenst maar dat zal vast wel lukken. waarschijnlijk ben je al samen met ol een feestje aan het bouwen daar in verwegistan. ik zeg maar gewoon tot snel. dikke kus manou en een kusje van elize